Изкуството да пиеш вода - как пречистваме чешмяната вода у дома

Тази публикация няма да е козметична, но пък може да е полезна за някои от Вас, които проявявате някакъв интерес към подобен род продукти. Признавам, че самата аз доскоро въобще не се интересувах от това какво влиза в устата ми, но откакто имам дъщеря си и виждам какво се случва с водата, която преварявам за нея доста се стреснах и реших да променя начина на пиене на вода у дома.


Лекарите препоръчват преваряване на водата за бебета поне до първата годинка, затова и аз не се деля от това правило и чинно преварявам всеки ден. Първите няколко пъти преварявах директно вода от чешмата, но на повърхността й се отлагаше огромно количество хлор, който не мисля за много редно да бъде приеман от бебета (*и възрастни). Така се реших да се сдобия с така известната кана Brita. Покрай каната открих, че марката предлага и индивидуални бутилки с филтър, което ми се стори страхотен аксесоар за безкрайните ни разходки с детето.



BRITA Fill&Go е бутилката, която ме грабна още щом я видях. Имам много бутилки за многократна употреба, но винаги ги ползвам много малко след като ги купя. Преди да я купя си обещах, че ще я ползвам постоянно, тъй като и цената й не е особено ниска за бутилка за вода.
Бутилката представлява пластмасова бутилка с вграден филтър от активен въглен, който е добре да се сменя всяка седмица. Ако не я ползвате постоянно като мен можете да ползвате филтъра и по-дълго време. Има сламка, която може и да се премахне според това какви са вашите лични предпочитания за пиене на вода.

За себе си открих, че продуктите вършат страхотна работа на моето семейство, а и значително намалих разходите за бутилирана вода, която преди каната се купуваше в огромни количества у дома и навън.

Коментари

Популярни публикации