Бебешката чанта - изкуството да събереш много неща в малко пространство

Смело и без много, много да му мисля реших да се насоча и в други тематики, освен козметиката. Може би защото ежедневието ми е изцяло изпълнено с бебешки истории и понякога не ми остава много лично време, а може би защото просто искам да пиша и за нещо по-различно от червила и сенки.
Дъщеря ми е вече на година и три месеца и става все по-самостоятелна и своеволна и графика ни през деня е абсолютно планиран до минути, затова и често се налага да бъда хипер организирана дори за една проста и бърза разходка.
Днес реших да ви покажа "бебешката" чанта, която е навсякъде с нас, без значение дали излизаме в парка или отиваме някъде за цял ден. Някои от нещата, които нося с мен са незаменими. Количката, която имаме е Adbor S Line, но чантата й ми е много малка и неудобна и затова се наложи да си избера една от моите чанти, която пасва като размер и закачане на количката. Използвам най-обикновенна сива чанта за през рамо с много джобове, която учудващо има и два странични джоба, които са идеални за шишета.



Нещото, което винаги нося с нас са мокри и сухи кърпички. Харесвам бебешките кърпички на Babylove от DM, но нося и няколко други по-малки пакета.

Памперсите (в случая вече памперс гащи) също са задължителен атрибут в бебешката чанта.
Без антибактериален гел не излизам от къщи, дори когато съм без бебе.

Времето е изненадващо променливо, а и не се знае къде ще ни хване дрямката, затова винаги нося едно по-тънко одеало.

Лъжичките са често срещан предмет в чантата ми. Не обичам да разнасям найлонови торбички със себе си и се сдобих с комплект от 2 броя лъжички в кутия от магазини Малечко.

Резервни дрехи нося винаги откакто се е родила дъщеря ми. Сега, когато е вече голяма се цапа много и почти винаги я преобличам навън.

Ластиците отскоро приссътват в арсенала. Чак сега косата на Габи стана достатъчно дълга за прически.

Крем за лице за студено време (лятото нося слънцезащитен крем) е също задължителен, когато излизаме. Кожата на бебетата е много нежна и подобни кремове ефикасно я предпазват от студ и вятър.

Това са постоянно присъстващите бебешки неща в бебешката ми чанта, понякога нося и резервно яке, храна или играчки).

Естествено, чантата не е само бебешка и в нея има и няколко мои неща като портфейл и несесер с козметика (пудра, матиращи листчета, червило и четка).

Когато избирате бебешка чанта изберете такава със странични джобове, а и по възможност гледайте отвътре също да има много джобове.

Коментари

  1. Козметично-бебешки въпрос :) Предложи кремче с SPF за бебе, много се чудя какво да си взема.

    ОтговорИзтриване
  2. През лятото ползвах минералния на Bioderma с фактор 50 и нямаше никакви проблеми.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации