Yves Saint Laurent Baby Doll – Kiss & Blush - 03 Rose Libre


YSL Baby doll Kiss & Blush исках много дълго време и все отлагах покупката му, тъй като не бях напълно сигурна, че ще си паснем. Оказа се обаче, че откакто го имам е най-носения и харесвания от мен продукт за устни, с който съм се срещала. Предлага се в 12 много разнообразни цвята и няма начин да не си харесате поне един.


Цветът, който избрах е 03 - Rose Libre - чудесен розов цвят. Продукта е 2 в 1, може да се използва като червило и като руж. Аз смело вече го ползвам и по двата начина и се държи перфектно и като руж и като червило върху лицето ми.

Опаковката на  Kiss & Blush е стъклено прозрачно шишенце от 10 мл с типичната за марката златиста капачка. Учудена съм, че не се драска въпреки, че го нося в чантата си постоянно.


Апликатора е специфичен и аз не съм виждала подобен на продукт за устни. Лесен е за използване и помага за равномерното нанасяне на продукта.

Като червило е страхотен. Веднага след нанасяне се усеща сочно върху устните, но след няколко минутки се превръща в страхотно матово червило и не изсушава устните като повечето матови червила. Издържа дълго без да се събира в гънките на устните, а след време просто се изтрива. При мен не изчезва след хранене, а само избледнява леко.

Като руж също се държи перфектно върху лицето. При мен има матов завършек, но за да е по-траен го фиксирам с пудра. Издържа цял ден без да избледнее или изчезне.

Определено открих своето червило, което търсех много дълго време. Задоволява всичките ми изисквания за перфектно червило и чудесен руж.

Коментари

Популярни публикации