Bourjois Volume Glamour Push Up mascara


Никога не съм била голям фен на Bourjois, но имам приятелки, които не купуват друга марка декоративна козметика. Малък е и опита ми със спиралите им, но след последното ми разочарование от Estee Lauder реших да прибегна до добрите стари дрогерийни марки и съвсем случайно попаднах на комплект от спиралата Volume Glamour Push Up mascara и основа за спирала, която не съм виждала по родните стелажи.

 

Ползвам двата продукта винаги заедно, защото самостоятелно носена спиралата не ме задоволява напълно.
Спиралата Volume Glamour Push Up mascara идва в тумбеста опаковка, а четката й е силиконова (отново нещо нетипично за мен, защото не харесвам силиконови четки).
Цвета й е наситено черен и си остава такъв докато я сваля. Нанася се лесно и не се налага да съм супер прецизна, за да не се изцапам. Придава страхотен обем, когато е комбинирана с базата. При самостоятелно носене обем също има, но не е толкова голям. Разделя миглите и дори на няколко пласта не ги слепва.



Тук е момента да уточня, че никога не съм нанасяла спирала на повече от един пласт. Пробвала съм с различни спирали, но ефекта никога не ми е допадал, затова й не го правя. При Volume Glamour Push Up mascara обаче се налага спиралата да се нанесе два пъти, когато се използва с базата.

 

Базата Lash Machine не е типичната кремообразна основа за мигли. Продукта представлява сухи власинки, които се нанасят веднага след първия пласт спирала. След нанасяне стоят като парцалчета върху миглите, но всичко си идва на мястото след втория пласт спирала.



Нанесени двете заедно правят миглите обемни и плътни без да ги слепват. Не се ронят и размазват през деня и се свалят лесно с мицеларна вода или какъвто и да е продукт за почистване на грим.


 

Доста впечатлена останах от комплекта и ви съветвам ако го мернете по магазините да не го подминавате. Съжалявам единствено, че базата Lash Machine не се продава отделно.

Коментари

Популярни публикации