Лавандулова вода от Alba Grup


Сигурно много хора обожават натуралната българска розова вода, но аз съм от онези хора, на които направо им се повдига от аромата й, затова винаги избягвам да я купувам, въпреки, че знам какъв е ефекта й върху кожата. Въпреки всичко мисля, че понякога кожата има нужда от нещо леко и натурално и много се радвам, че на пазара има и други флорални води освен розовата.

Органичната лавандулова вода на Alba Grups открих в Balev bio и реших да заменя тоника си с нея поне за известно време. Към днешна дата нямам никакви кожни проблеми и нямам нужда от някаква по-специална грижа за кожата.


Опаковката е стъклено тежко шише, което се затваря с метална капачка на винт (като при сироп за кашлица и някои шишета от алкохол). Няма дозатор или помпичка, но лично на мен така ми е по-удобно и лесно за ползване, просто изсипвам необходимото количество върху памучен тампон.

Аромата си е на чиста лавандула, но не е силен и дразнещ, както при много флорални води, които съм помирисвала от приятелки (което ме е и спирало да ги купувам). Водата е прозрачна.

Използвам я като тоник сутрин и вечер като напоявам обилно един памучен тампон и обтривам цялото лице. Сваля без проблем всякакви остатъци от грим и освежава страхотно кожата. Ако видя, че е останал прекалено много грим върху тампона минавам с втори такъв.

 

Марката предлага още няколко флорални води и със сигурност ще ги пробвам щом изхабя тази. Специално за лавандуловата вода съм сигурна, че ще купя отново през лятото, когато освежаването никога не е излишно. Цената е около 10 лева.

Коментари

  1. Аз ти препоръчвам флоралният дестилат на Алтея,чист е и ухае много нежно :) Тази опаковка ми е много грозна,честно казано.

    ОтговорИзтриване
  2. Грозна е, но пък ми е много удобна. С радост ще пробвам водите на Алтея, след като свърша тази. Благодаря, че сподели :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации