Нови придобивки - Февруари 2016


Дойде края и на този месец, а покупките ми отлежават готови за показване. Започвам по същество, тъй като не са никак малко.

Трябваше ми нов фон дьо тен и се спрях на небезизвестния Clarins Everlasting. За съжаление дори най-светлия цвят, който се предлага в България ми е тъмен и ще се наложи да го смесвам с по-светъл продукт или да го оставя за лятото.


Случайно попаднах на коректора на Estee Lauder - Double Wear в мини вариант и реших да го грабна без много да мисля. Отдавна исках да го пробвам, а този мини комплект е идеален за целта.

Маската на Apivita с розова глина заглеждам отдавна, но за съжаление марката се предлага в една единствена аптека в Пловдив (или поне аз не съм я срещала другаде) и затова отлагах покупката й. Ползвах я няколко пъти и съм категорична, че няма да е последната ми маска на марката.


Bioderma Hydrabio Mousse също наблюдавам от доста време и ето, че дойде време да го пробвам. Купих пяната в комплект с мицеларна вода от същата серия. Повече за продукта можете да прочетете в тази публикация.

Отдавна не бях поръчвала нищо от Oriflame, но разглеждайки последния им каталог се изкуших от няколко нещица. Комплекта с цветя е лимитиран, но е страхотен и вече поръчах още две опаковки от душ крема. Душ гел-а с малина ми е стар любимец и нямаше как да не го взема. От кремове за ръце винаги имам нужда и поръчах няколко, които се оказа, че миришат страхотно.


През Февруари в магазини DM имаше намаление на продуктите на Essie, които никога не бях пробвала. Взех си изсушаващите капки за лак и два лака - Meet me at sunset и Big Spender.


Guerlain Rose Aux Joues Tender Blush са обновените ружове на Guerlain. Напоследък залитам по ружовете и в един момент реших, че "СПЕШНО" ми трябва нов руж. Сдобих се с един от тези на Guerlain в цвят - 05 Wonder Violette.

Коментари

Популярни публикации