Estee Lauder Sumptuous Extreme


Аз съм от тези жени, които винаги са в търсене на идеалната спирала. През годините съм ползвала най-различни видове спирали с всякакви видове четки и за себе си открих, че силиконовите четки не са подходящи за мен, затова и винаги когато купувам спирала избягвам тези със силиконови четки.

Sumptuous Extreme на Estee Lauder купих преди два месеца в комплект с молив за очи и мини околоочен крем. И преди съм имала спиралата и ми харесваше, затова и се спрях отново на нея.


Опаковката е златиста и капачката се затваря с щракване, което е доста удобно, за да не пропускам да я затворя идеално и да изсъхне за отрицателно време. Четката е с косъмчета и е доста дълга, но аз харесвам по-дългите четки, тъй като с по-късите ми трябва доста време за нанасяне.

За съжаление имам две противоречиви мнения за спиралата. Когато е нова е перфектна и нямам проблеми с нея. Прави миглите ми страхотни и обемни. Придава обем и дължина без да ги слепва. Уви, след два месеца употреба всеки ден спиралата поизсъхна доста и се появи неприятно слепване, а нанасянето става все по-трудно. Вече не разделя миглите ми както в началото и стои на топченца.

Миглите ми със спиралата, която е отворена преди 2 месеца

Предвид цената, която платих съм доста разочарована и едва ли ще я купя отново. Все още съм в търсене на моята спирала и се надявам скоро да я срещна.

Коментари

Популярни публикации