Clarins Instant Light Lip Balm Perfector

Студеното време определено отваря темата за грижата за устните. Аз съм от хората, които не обичат да колекционират червила и имат много малко в колекцията си. Много трудно си избирам цвят, който да ми отива и затова ползвам едно червило докато не свърши. Напоследък излизам само с балсам за устни, тъй като устните ми се белят много от студа и признавам, рядко се сещам да слагам червило, докато балсама ми е винаги с мен. В студените дни ексфолирам устните си задължително всеки ден. За тази цел вярно ми служи Bubblegum Lip Scrub на Lush, а балсамът, който наистина ме впечатли този сезон е Clarins Instant Light Lip Balm Perfector.


Голям фен съм на Lip Perfector-ите на Clarins и нямаше как да не се сдобия с новата им версия под формата на стик.
Clarins Instant Light Lip Balm Perfector се предлага в четири цвята, които са почти прозрачни, когато се нанесат на устните. Обещава четири часова хидратация и перфектен контур на устните. Съдържа растителни екстракти, които осигуряват комфорт и мекота на устните.


Опаковката е стик, който изважда продукта, както всяко стандартно червило. Удобна е за ползване и красива, но лъскавата част много бързо се захабява и надрасква.


Аромата е страхотен - сладникав и траен с леки ванилови нотки, а освен това и вкуса му е сладък.


Трайността му е повече от тази на глос-а от същата серия, който се задържа едва час или два върху устните ми. За разлика от него балсамът остава на мястото си почти четири часа. Дори след като вече се е изтрил устните ми са меки и подхранени и няма нужда веднага да го подновявам. Не лепне и не се разтича.

Както споменах по-горе обожавам продуктите за устни на Clarins, а и две от трите ми червила отново са с логото на марката. Със сигурност ще подновя балсама и то не само в един цвят.

Цената на Clarins Instant Light Lip Balm Perfector е 31 лева и може да бъде открит в магазините, които предлагат Clarins.

Коментари

Популярни публикации