Сравнителен тест на три сухи шампоана


Сухия шампоан е важна част от ежедневието ми от известно време. Преди дори не помислях да купувам подобен тип продукти, но откакто разбрах какво е действието им върху косата ми не оставам без сух шампоан. Към днешна дата имам три сухи шампоана в колекцията си, някои от които купувам за пореден път, а други са съвсем нови и много интересни за мен.


Schauma Cotton Fresh е най-лесно достъпния сух шампоан на пазара. Цената му е ниска и може да се намери във всеки супермаркет или дрогерия.


Сухия шампоан на Balea се оказа по-известен, от колкото си мислех и почти всичките ми познати са го пробвали. Може да се намери в магазини DM на цена около 4 лева.


Batiste са може би най-харесваните и продавани сухи шампоани в целия свят. В България могат да се открият от съвсем скоро и то в доста разновидности. Като фен на сухите шампоани нямаше как да не пробвам поне един вид и си избрах този с флорален аромат.

Качествата, които имат сухите шампоани са няколко и в долната таблица ще видите каква е оценката ми за всяко едно от тях за всеки от шампоаните.

Колонка "Обем" показва какъв обем придава сухия шампоан след употреба.
Колонка "Твърдост" на косата след употреба" показва колко твърда става косата след нанасяне. Все пак сухите шампоани са стилизиращи продукти и някои от тях втвърдяват косата.
Колонка "Побеляване" показва колко от продукта остава върху косата след като се приключи процедурата с нанасянето на шампоана. Все още не съм открила сух шампоан, който да не оставя абсолютно никакви следи след употреба.
Колонка "Цена" показва ценовия диапазон в сравнение с останалите сухи шампоани на пазара.
Колонка "Трайност" показва колко време се задържа ефекта на сухия шампоан след употреба.
Колонка "Аромат" показва какъв е аромата на сухия шампоан.


Най-харесвания сух шампоан от трите показани от мен е този на Batiste и със сигурност ще пробвам всички видове.

Коментари

  1. Много харесвам шампоана на Batiste, не мисля, че има по-добър от тях! Изпробвах много от шампоаните на пазара- Velnea, Balea (стандартния им), Schauma, но нито един от тях не ме спечели, както го направи Batiste :)

    ОтговорИзтриване
  2. Този на Batiste, който е за обем е много добър. Наистина прави изключителен обем, но е много силен и трудно след това можеш да прокараш пръсти през косата си, но пък може да изкараш доста време с него :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации