Любими продукти - Януари 2016


Ето че и първия месец от годината приключи, а с края му е време да ви покажа любимите си продукти за месеца. Всички те са абсолютно нови за мен и ги ползвах и продължавам да ги ползвам с огромно удоволствие.

Кокосово масло купувам за втори път. Първия ми досег с него не беше много успешен, но вече смело мога да заявя, че се превърна в любимата ми маска за коса.

Clinique Take the day off е продукт, който исках страшно дълго време и не знам защо не съм го купила по-рано. Определено вече е любимия ми продукт за почистване на грим и много бързо замени мицеларните води, които купувах в огромни количества.

Енергизиращата маска на Natura Siberica ми е фаворит този месец. Харесвам всички продукти на марката, които съм ползвала и тази маска не прави изключение.

Разочарована от скъпите спирали реших да пробвам нещо ново от дрогериите и съвсем случайно попаднах на комплект от база и спирала на Bourjois. Не харесвам спиралите на марката, но комбинацията от тези база и спирала прави миглите ми страхотни.

Спасителят за устните ми този сезон е балсама на Clarins. Обожавам продуктите за устни на марката и без колебание реших да им се доверя отново.

YSL Baby doll Kiss & Blush също е много желан продукт и е направо феноменален. Ако имате път към някой от магазините, които предлагат марката непременно го пробвайте, имат доста голяма палитра от цветове.

Малко преди Коледа ми свърши топ лака и нямах никакво време да проучвам какво се предлага на пазара и грабнах бързосхнещия топ лак на Revlon. Оказа се страхотен, запазва маникюра ми цели пет дни предвид факта, че аз непрекъснато мия нещо и съхне наистина бързо.

Clarins Instant Light Lip Balm Perfector 

Clinique Take The Day Off Balm

 

Коментари

Популярни публикации