Празни опаковки - Януари 2016

Не знам защо спрях да събирам празните си опаковки, но от няколко седмици активно се заех с изхабяването на продукти и ето, че първата порция е вече готова за показване.


През последните седмици успях да изхабя цели три шампоана и един сух шампоан.

Мнението ми и за трите не се е променило изобщо и все още ги харесвам много. Не знам дали ще ги купя скоро отново, тъй като обичам да експериментирам с шампоаните, като единствено Head and Shoulders поддържам в огромни запаси у дома.
Повече за продуктите можете да прочетете в следните публикации:
Сух шампоан на Schauma
Natura Siberica Органичен шампоан за всички типове коса за обем
Yves Rocher Rituels Botanical - шампоан за възстановяване на косата


За съжаление ми свърши любимия крем за ръце от Weleda и не го намирам в нито един магазин, в който предлагат марката. Надявам се скоро да се срещнем отново.

Дезодорантите на Vichy ползвам от много време и винаги съм ги купувала в комплект по два. В един момент обаче просто спряха да действат и нямах търпение да изхабя последната опаковка, която имам.

Лосиона на The Body Shop е един от любимите ми лосиони. За зимата обаче предпочитам маслата им за тяло.

Любимия ми душ гел за чувствителна кожа на Balea е отдавна подновен в банята и силно се надявам да не спрат лимитираната му версия от продажба.

Повече за продуктите можете да прочетете в следните публикации:
Weleda крем за ръце с облепиха
Balea Aktiv Duschgel - душ гел за чувствителна кожа 
Лосион на The Body Shop с праскова


Оказа се, че лакочистителя от собствената марка на Lidl е страхотен и вече го купувам за втори път. Има си и помпичка и чисти всичко идеално.

Двуфазния дегримьор на Babor получих с една поръчка от сайта им. Сваля всякакъв грим отраз без да оставя неприятни лепкави следи. Много ми хареса и със сигурност ще се сдобия с него в пълен размер.

Sebium Global от Bioderma ме остави доста разочарована. В интерес на истината сама съм си виновна, че го купих, защото изобщо не е подходящ за кожата ми и не виждам с какво може да ми бъде полезен, но все пак мисля, че е перфектен крем за мазна кожа, лек е и матира страхотно.

Тоника Tea Tree Water на Lush е страхотен продукт в ужасна опаковка. Отрази се чудесно на лицето ми и нямам търпение да го имам отново. Повече за него можете да прочетете в тази публикация.

Коментари

Популярни публикации