Нови придобивки - Януари 2016


През месец Декември се сдобих със страшно много нови нещица, но реших да пропусна да ви ги покажа, тъй като нямах почти никакво свободно време, а и повечето от тях са душ гелове, кремове за ръце и тяло и козметика за коса, които вече усилено тествам и скоро ще ви запозная с всеки един продукт по отделно. Януари обаче е малко по-различен. През новата година си обещах да купувам само продукти, които наистина искам и заглеждам отдавна и ето, че първата порция с нови придобивки е вече факт. Не са много, но са наистина желани.

Сухия шампоан на Balea купих след последното ми ходене до DM. В момента тествам няколко сухи шампоана, за които ще напиша публикация в най-скоро време под формата на сравнителен тест.

Batiste са на българския пазар съвсем отскоро и понеже съм голям фен на сухите шампоани нямаше как да не се сдобия поне с един. Впечатленията ми от няколко ползвания са страхотни и със сигурност този шампоан се нарежда в челната класация на моите любими сухи шампоани.

Шампоана Mythic Oil от професионалната серия на L'oreal ми препоръча моята фризьорка като много подходящ за моята коса. Ползвах го вече няколко пъти, но все още се опознаваме и нямам точно мнение за него. През месец Януари шампоаните на L'oreal са намалени във фризьорските салони, така че ако ви трябва нещо можете да го намерите в някой от салоните, които работят с марката.

Natura Siberica е много харесвана от мен марка и винаги, когато имам път към  Балев Био Маркет гледам да се сдобия с нещо ново. Този път си харесах органичната енергизираща маска за лице за всички типове кожа и нямам търпение да я пробвам. Цената и е повече от страхотна, а щанда на марката в магазина е страхотно зареден.

YSL Baby Doll Kiss & Blush Lips & Cheeks в номер 3 харесах много отдавна от една реклама в списание и знаех, че трябва да се сдобия с поне един цвят. Цветът, който избрах стои страхотно на устните ми, а и е доста траен. По принцип не харесвам продукти от типа 2 в 1, 3 в 1 .. 10 в 1 и все още не съм го пробвала като руж, но и целта ми, когато го купувах беше да го ползвам само като червило.

Коментари

  1. Здравейте, имаме отворена програма за безплатно тестване на продукти от всички, които имат блогове за красота, мода и лайфстайл. Ако проявявате интерес може да се обърнете към нас на адрес: t.markova@parfimo.bg

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации