Седефени трици от Hristina Cosmetics


Сигурно няма жена в България, която да не е чувала за триците за лице на марката Христина. Аз самата признавам, че досега не бях пробвала нищо на марката, и когато спомена това на някоя позната реакцията винаги е много учудваща. За съжаление обаче, установих че марката е много, много слабо разпространена в търговската мрежа и ми отне доста време да намеря магазин, в който се предлагат продуктите и то в много малък асортимент.
Триците, които избрах за себе си са именно небезизвестните седефени трици. Те са подходящи за избистряне на тена, акне, черни точки и пигментация. Проблема, с който усилено се заех напоследък е именно пигментацията, която ми остана от бременността и точно затова избрах седефените трици.


Продукта идва в пластмасова опаковка от 250 грама с капачка, която се затваря на винт. Опаковката е удобна за ползване и нямам проблем с нея.
Консистенцията на продукта е като на ексфолиант за лице (винаги съм си мислела, че триците на марката са сухи и трябва да се смесват с вода). Имат аромат, който е доста силен, но не дразни.

Количеството, което е необходимо за цялото лице е точно едно загребване с върха на двата пръста. С това количество намазвам цялото си лице внимателно, след което хубаво разтърквам с кръгови движения. Отмива се лесно и бързо без да се рони, както много от ексфолиантите, които съм пробвала.

Триците почиствата кожата перфектно и тя става "скърцащо" чиста, затова е важно да не се прекалява с употребата им. Аз ги използвам най-много 3 пъти седмично, като се има предвид, че кожата ми е нормална и не съм забелязала изсушаване, но пък аз нанасям крем веднага, след като отмия триците.

Определено съм впечатлена от продукта и с удоволствие бих пробвала още неща на марката, стига да успея да ги открия по магазините.

Коментари

  1. И аз от много време искам да ги пробвам, но все не ги намирам.... напълно си права, че марката много слабо разпространена.... Ти от къде си ги купи? :)

    ОтговорИзтриване
  2. От един био магазин в Пловдив :)

    ОтговорИзтриване
  3. Много ти благодаря за бързия отговор, но Пловдив не ми е много вариант :)

    ОтговорИзтриване
  4. Можеш да поръчаш и от сайта им.

    ОтговорИзтриване
  5. Аз в момента ги ползвам - тези и триците с кафе. Доволна съм много, но за 3-4 дни ги ползвах 4 пъти(по 2 от всеки вид) и ми се изсуши кожата - основно около долната част на носа и устните...Моя грешка - прекалено честото използване...защото бях възхитена от действието им...Намерих ги в една аптека в Младост 4 - Betty. Търсете ги в аптеките! :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации