Clinique Take The Day Off Balm


Clinique Take The Day Off Balm е най-дълго обмисляния продукт, който някога съм искала. Повече от година се чудех трябва ли ми или не и в крайна сметка преди няколко седмици най-накрая реших да го купя.

Почистващия балсам идва в 125 милилитрова пластмасова кутия с капачка, която се затваря на винт. Заради гъстата си консистенция и удобната опаковка е перфектен за разнасяне, ако често пътувате.


Консистенцията му е гъста и твърда, при допир с кожата се разтапя веднага и става течен. Аромат няма, което считам за плюс за такъв тип продукт. Икономичен е и се ползва страшно лесно. Не запушва порите ми, както си мислех, че ще стане.

Clinique Take The Day Off Balm е предназначен за премахване на всякакъв вид грим. Не съм го пробвала с водоустойчиви продукти, защото нямам такива, но се справя чудесно със всички продукти, които слагам на лицето си. Не вярвах, че ще почиства добре Double wear фон дьо тен-а ми, но останах приятно изненадана, когато го почисти от раз.


Начина, по който го използвам е много лесен - загребвам с върховете на два от пръстите си малко количество от балсама и го разпределям в двете си ръце, след което разтърквам цялото лице, като започвам от очите и най-накрая отмивам с вода. Противно на очакванията ми балсама не оставя мазни и лепкави следи и се отмива добре дори само с вода, но аз все пак почиствам с измиващ гел или пяна, за да съм сигурна, че нищо не е останало от грима ми.

Clinique Take The Day Off Balm е чудесен продукт за почистване на грим и идеално замества мицеларната вода и тоалетните млека. Единствения му недостатък е високата цена, но пък е страшно икономичен.

Състав:
Ethylhexyl Palmitate, Carthamus Tinctorius (Safflower) Seed Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Sorbeth-30 Tetraoleate, Polyethylene, PEG-5 Glyceryl Triisostearate, Water, Tocopherol, Phenoxyethanol

Коментари

  1. Изглежда страхотно. Определено сега и аз го искам, особено след като няма аромат. Каква е цената му? :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации