Нови придобивки - Ноември 2015

Дойде и последния месец за 2015 година, а с него и едни от последните ми покупки за годината. Със сигурност ще има още, тъй като празниците тепърва предстоят, а промоциите ще са още по-изкушаващи.


Голямата опаковка от измиващия гел от серията на Vichy Normaderm открих в една мъничка аптека на страхотна цена и нямаше как да не го взема. Измиващите продукти са консуматив, който се ползва ежедневно и винаги предпочитам да имам големи опаковки в запас.

Тъй като имам доста малки пигментни петна по лицето реших, че е време да се преборя с тях. Even Brighter на Eucerin ми препоръчаха от няколко места и реших да го пробвам, а освен това го открих в онази мъничка, закътана аптека, от която купих и измиващия гел на Vichy и то на цена, която никъде не съм виждала.

Слънцезащитния крем на Filorga купувам за втори път, защото е единствения такъв, който ме предпазва от появата на нови петна. Вече ви споделих впечатленията си от него в тази публикация.


Камуфлажния коректор на Babor купих в началото на месеца от сайта им и вече ви запознах с него в тази публикация.

Estee Lauder Double Wear е най-любимия ми фон дьо тен и нямаше как да не го купя отново. Първата опаковка ми стигна точно за една година ползване и реших да изчакам няколко месеца преди да го купя отново, за да видя дали наличните ми фон дьо тени ще ми бъдат достатъчни, но уви, оказа се, че не мога без Double Wear. Тук можете да прочетете повече за него.

Най-накрая в Douglas изкараха сетовете със спирали, които доста време чаках с нетърпение, защото имах нужда от нова спирала. Купих Sumptuous Extreme, която съм ползвала и преди и от която съм страшно доволна. В сета имаше още двоен моли за очи - кафяв и черен и мини околоочен крем.

Коментари

Популярни публикации