Weleda серия за чувствителна кожа с бадем


Преди малко повече от месец Weleda ме изненадаха с продуктите си от новата им серия за чувствителна кожа и ето, че е време да ви запозная с тях.
Обожавам козметиката на Weleda и имам доста техни продукти. Ползвам и бебешката им серия за дъщеря ми, от която съм страшно доволна.

Продуктите с бадем са подходящи за чувствителна кожа. Серията е специално създадена за нуждите на чувствителната кожа. Продуктите са с балансирано PH и са клинично тествани, с дерматологично доказана кожна толерантност. Не съдържат глутен, изкуствени оцветители, консерванти, ароматизатори и суровини от минерални масла. Притежават сертификат за натурална и органична козметика. Успокояват чувствителната кожа и й възвръщат естествения баланс.


Душ гелът с бадем е много нежен и лек, но въпреки това не изсушава кожата, а я оставя мека и нежна. Почиства изключително добре, въпреки че не е от най-пенещите се душ гелове, които съм ползвала. Консистенцията му е кремообразна, но не много плътна и тежка.
Опаковката е тубичка с капачка, която се затваря с щракване. Не се отваря трудно, така че няма проблем да я отворите дори с една ръка.
Аромата е лек и нежен и не остава по кожата след отмиване, точно както трябва да бъде при продуктите за чувствителна кожа.


Лосиона с бадем е един от най-приятните лосиони, които съм ползвала. От известно време поддържам в наличност цитрусовия лосион на марката и този се превръща в точно толкова любим, колкото ми е и първият. Не обичам тежки и мазни лосиони, на които им трябват часове да попият, затова и харесвам толкова тези на Weleda - леки са, но хидратират кожата перфектно.


Опаковката на лосиона е пластмасова бутилка със специален разпръсквач, който не допуска влизането на въздух до продукта, тъй като самия продукт представлява "торбичка в бутилка". Торбичката е направена от специален материал, който защитава продукта от окисление. Самата бутилка е направена от изцяло рециклиращи се материали. Има помпичка, която прави нанасянето супер бързо и лесно. Попива почти веднага и не се налага да чакам, за да се облека.

Страшно доволна съм от новата серия на Weleda и от всичките им продукти с малки изключения. Със сигурност лосиона се нарежда в любимите ми лосиони за тяло.

Коментари

Популярни публикации