Filorga UV-DEFENCE

Въпреки, че зимата тепърва предстои, а лятото е много, много далече аз реших отново да отворя важната тема за слънцезащитата, предвид факта, че се сдобих за втори път с един много любим мой слънцезащитен крем.


Filorga UV-DEFENCE е слънцезащитен крем с SPF 50+, който има за цел да предпази кожата от вредните UVB и UVA лъчи и да я предпази от пигментация, проблем с който се боря откакто забременях. Никога не съм имала проблем с лунички и петна, но в момента се появяват от най-малкото излагане на слънце ако нямам слънцезащитен крем, въпреки че използвам и фон дьо тен-и с фактор.
Крема е обогатен с мощни съставки, които предпазват кожата от фотостареене, нещо, на което също е време да наблегна. Съдържа екстракт от хмел, който помага за редуциране на кафявите петна.


За първи път попаднах на Filorga UV-DEFENCE в разгара на лятото, когато бях изхабила всички налични слънцезащитни кремове и се чудех кой да е поредния, който да ме предпази от силното слънце. Цената му е направо космическа за слънцезащитен крем, но исках нещо наистина добро и качествено, а описанието му ми хареса и без много да му мисля го грабнах.

Опаковката е сива изчистена тубичка, която се затваря с капачка на винт. Количеството е 40мл - стандартното за повечето кремове.
Консистенцията е течна с бял цвят и много нежен аромат. Аромата не е прекалено силен и не дразни.


Крема е много лек и попива много бързо в кожата ми. Нанася се изключително лесно заради течната му консистенция. Не оставя мазен и лепкав филм и най-важното - не оставя бял слой върху кожата след нанасяне.
Аз не подновявам слънцезащитния крем на лицето си през деня, тъй като отгоре нанасям фон дьо тен, но въпреки това смело мога да твърдя, че откакто го ползвам нямам нито едно ново петънце, което и беше критерия ми, когато избирах слънцезащитен крем.

Състав:

Страшно доволна съм от крема и от марката като цяло и със сигурност няма да спра да го подновявам.

Коментари

Популярни публикации