Моята тоалетка


От доста време се каня да ви запозная с мястото, където държа гримовете си. Досега отлагах, защото осветлението на това място изобщо не е подходящо за снимки и тези, които ще видите в тази публикация са най-доброто, което успях да направя.
Държа да отбележа, че не съм маниак на тема козметика и откакто замених всичко само с висок клас продукти имам доста по-малко неща от преди, затова и тоалетката ми изобщо не е препълнена. Няма да видите всички продукти, които имам, но ако искате публикация на тема "моята колекция" с радост ще ви я покажа.

Тоалетката ми не е нищо особено, но аз си я харесвам и ползвам с удоволствие. Продуктите, които са върху нея ползвам всеки ден и именно затова са там.


В центъра се намира кутията ми със сенки. Дълго се чудех в какво да прибера сенките си, докато не открих идеалната по големина и форма шарена картонена кутия. Подобни кутии има във всички магазини за подаръци. Нямам баснословно количество сенки, затова и купих малък размер кутия. Идеално побира десетината ми палитри и още толкова единични сенки. Единствено няма как да прибера Too Faced Chocolate Bar в кутията, но пък обичам да си я гледам и нямам против да стои на видно място.


Върху кутията за сенки държа и пудрата си и компактните метеорити, които ползвам сутрин и взимам с мен винаги, когато излизам.


Малкото бяла козметика, която държа в спалнята се изразява в два лосиона за тяло, термална вода, спрея на MAC и новия ми любим крем за ръце, който ползвам непрекъснато. Върху тоалетката си държа и три парфюма, които ползвам всеки ден, останалите са прибрани.
В ъгъла са най-използваните ми четки.


От другата страна на тоалетката държа червилата си, които не са никак много, фон дьо тен-и (любимия ми Superbalanced и запаси от него), коректор, база и метеорити.

Това е моята тоалетка, проста, но функционална.

Коментари

  1. страхотно! много обичам да чета подобни постове! Бих искала и да видя колекцията гримове

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотно е,семпло и красиво,бих искала колекция с гримове и аз. <3

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации