Weleda крем за ръце с облепиха

 

Любимата ми Weleda все повече намира място у дома, не само за мен, а и за дъщеря ми. Обожавам всичко на марката, което съм пробвала, а бебешката им козметика не заменям за нищо.

Преди няколко месеца купих поредните бебешки продукти и случайно попаднах на страхотен комплект, в който имаше подарък и за мама - крем за ръце с облепиха. През онзи месец имах три отворени крем за ръце и едва преди месец успях да отворя този на Weleda.
Крема е подходящ за суха и много суха и загрубяла кожа на ръцете. Предвид постоянното миене у дома ръцете ми са наистина много сухи и имам нужда от нещо силно подхранващо.

Опаковката е метална тубичка с капачка, която се затваря на винт. Отвора е достатъчно голям, но пък с едно стискане излиза точно толкова продукт, колкото ми е необходим.

Аромата е много нежен и лек, мислех, че ще е цитрусов, както на повечето био продукти, които имам, но се оказах доста приятно изненадана, че изобщо не ме дразни. Не е силен и не остава дълго след нанасяне.

Крема с облепиха наистина хидратира ръцете ми страхотно и ги прави много меки. Използвам го по няколко пъти на ден и винаги го нося със себе си. Най-важното за мен е, че след нанасяне не оставя мазен и лепкав филм, а попива почти веднага, но пък е силно хидратиран и наистина върши работата си.

Дали ще го купя отново не съм сигурна, предвид цената му от около 20 лева, но пък предвид икономичността му не смятам, че е чак толкова неизгоден.

Състав:
Water (Aqua), Sesamum Indicum (Sesame) Seed Oil, Alcohol, Hydrolyzed Beeswax, Tapioca Starch, Lysolecithin, Beeswax (Cera Flava), Glyceryl Stearate SE, Hippophae Rhamnoides Oil, Xanthan Gum, Fragrance (Parfum)*, Limonene*, Linalool*, Benzyl Benzoate*, Benzyl Salicylate*, Geraniol*, Citral*.                              

Коментари

Популярни публикации