Too Faced Chocolate Bar


Too Faced Chocolate Bar е една от най-коментираните палитри в интернет пространството. Доскоро мислех, че й отдават прекалено голямо внимание само заради аромата на шоколад, но се оказа, че съм грешала.
Too Faced Chocolate Bar купих преди няколко месеца и то съвсем спонтанно. Бях си харесала друга палитра, но не беше налична и след като упорито отказвах да разгледам тази най-накрая консултантката успя да ме убеди поне да я погледна.
Too Faced Chocolate Bar има и по-нова версия, но аз избрах оригиналния "шоколад", защото цветовете са по-подходящи за моето ежедневие от тези в другата палитра.



Опаковката е забележителна - тежка и метална и с формата на шоколад. Затваря се с щракване, но не бих я носила в чантата си, не съм сигурна дали ще издържи. Опаковката се цапа лесно и затова аз все още държа палитрата си в оригиналната й картонена кутийка.
Палитрата няма четка, което отчитам като плюс, тъй като почти никой не ползва апликаторите и четките, които идват с палитрите, и дори апликатори на марки като Chanel, Dior и Guerlain за мен са неизползваеми.
От вътрешната страна на палитрата има голямо огледало, което ми е напълно достатъчно, когато я ползвам.
Като недостатък трябва да спомена, че пластмасата от вътрешната страна на палитрата е с много ниско качество, на места се вижда лепило, което страшно много ме дразни. И понеже съм си късметлийка винаги уцелвам дефектните продукти, няма как да не спомена, че и един от цветовете ми беше със странна консистенция (можете да видите на една от снимките по-долу, цветът е Cherry Cordial), но след като го ползвах веднъж дефекта изчезна. Не съм сигурна защо се е получило, но предполагам, че е от неправилно съхранение в магазина. 


В палитрата са събрани 16 цвята сенки от които 14 сенки по 0,95 гр. и 2 сенки  по 2,8 гр.
В състава си сенките имат истинско какао, което им придава невероятен аромат, веднага след като се отвори кутията.

Трайността на сенките е много, много голяма, с база издържат докато не ги сваля.
Нанасят се много лесно, като матовите леко се разпрашват, но това е нормално за сенки с подобна консистенция.


Не всички цветове използвам активно, но предвид ежедневието ми няма как да сложа например Black Forest Truffle през деня, докато съм в парка с детето. Въпреки това палитрата за мен е мултифункционална и повечето от цветовете използвам всеки ден.

Въпреки високата цена смятам, че всеки, който обича нюд грима трябва да има тази палитра. Тя е универсална и невероятно лесна за ползване.

Коментари

  1. Първо, да са ти честити, второ -много добро ревю на продукта и трето искам и аз!!!!Хахаха

    ОтговорИзтриване
  2. Марципан и той изглежда странно. Да не би и той да е бил дефектен?

    ОтговорИзтриване
  3. Марципана е най-използвания цвят от мен, затова е в такова състояние, съвсем наред си беше :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации