Нови придобивки

 

Има моменти, в които дори и блогърите не пазаруват много. При мен именно изминалия месец беше такъв, затова и покупките ми бяха предимно дрехи и само необходима козметика.

Yves Saint Laurent Le Teint Touche Eclat Fond de Teint исках отдавна и когато го видях намален нямаше как да му устоя. В интерес на истината очаквах много повече от него, но се надявам да си допаднем много повече през студените дни.

Винаги държа да имам сух шампоан вкъщи, независимо от това, че мия косата си всеки ден. Сухия шампоан на Schauma грабнах в 9 вечерта от Кауфланд, просто защото не намерих друг там. Ползвала съм го и преди и си го харесвам много. Не е много икономичен, но пък цената му е доста ниска.

Душ гел-а с мед на Palmolive открих в Lilly и то в огромна опаковка на супер цена. Обожавам аромата на мед и определено този на душ гел-а е страхотен - сладък и мек.

Душ гел-а на Balea купих при последното си ходене в DM. За съжаление магазина, който беше точно на 2 минутки от вкъщи вече е затворен и най-близкия DM ми е на няколко километра. Все още не съм го пробвала, но аз харесвам почти всички душ гелове на Balea и не вярвам с този да е по-различно.

След като се сдобих с пяната на Natura Siberica исках веднага да пробвам още техни продукти, а и ми трябваше нов шампоан. Ползвам го вече седмица и ми харесва страшно много. Опаковката е голяма, а и самия шампоан прави косата ми страхотна.

Коментари

Популярни публикации