Нови придобивки - Октомври

Ето, че и Октомври се изниза неусетно, а с края му е време да ви покажа и новите си придобивки. Този път са малко повече от миналия месец, но са все желани и нужни продукти.



В началото на месеца получих изненада от Weleda - новата им серия за тяло за чувствителна кожа. Съвсем скоро ще ви запозная отблизо с нея, защото наистина заслужава огромно внимание.

Крема за ръце на Mixa ми беше препоръчан от няколко души, тъй като ръцете ми както всяка зима започнаха да кървят от изсушаване. Не съм очаквала да се справи с проблема ми, но за момента се държи наистина страхотно и прави ръцете ми много меки. В интерес на истината доста дълго време избягвах продуктите на марката след като се разочаровах много от един крем, който имах преди време, но явно съм грешала и имат и добри продукти.

Дезодорантите си сменям непрекъснато и този път просто грабнах този, който беше намален, а именно Rexona.

Le Blanc de Chanel multi-use illuminating base заглеждам отдавна, а и наистина исках най-накрая да се сдобия с хубава база. Не съм я пробвала предварително, но за щастие се оказа, че е чудесна за моята кожа и прави точно това, от което се нуждае лицето ми. Тя също е от продуктите, които имат нужда от специално внимание, затова в най-скоро време очаквайте ревю.

Clinique Superbalanced Makeup купувам за трети път. Фон дьо тен-а е чудесен за кожата ми през студените месеци и ми приляга просто перфектно. И преди съм ви говорила за него в тази публикация.

Бебешката мицеларна вода на Bioderma купих за дъщеря ми, но в последствие реших да ползвам и аз и да не си купувам отделна бутилка, тъй като количеството е огромно, а я харесвам точно толкова, колкото и останалите води на марката. Писала съм за нея и преди в тази публикация.

Коментари

Популярни публикации