MAC Fix Plus


Винаги съм мислила, че Fix Plus спреят на MAC е поредната козметична глезотия, по която всички се прехласват, но изгледах доста клипове и прочетох доста публикации за този така важен за грима спрей и реших в крайна сметка да се сдобия с него.
Оказа се, че продукта работи чудесно при мен и изобщо не съжалявам, че го купих.
Спреят Fix Plus е предназначен за фиксиране на грима. Аз го използвам по два начина - като фиксиращ спрей и като база пред фон дьо тен-а.

Като база продукта помага за по-лесното разнасяне на фон дьо тена, който нанесен върху Fix Plus се плъзга като масло.
Като фиксиращ спрей го пръскам директно върху лицето след като съм нанесла пудрата. Спрея отнема пудрения завършек и прави кожата сочна и мека.
Използвала съм го и като основа за единствения ми пигмент на MAC и отново се справи страхотно, гримът си остана на мястото цял ден без да се събере или изчезне от клепачите.

Не омазнява кожата допълнително и удължава трайността на грима.
Има лек и свеж аромат, който не дразни и изчезва почти веднага след нанасяне.

За съжаление продуктите на MAC можете да откриете само във фирмените им магазини в София. Спреят е в опаковка от 125мл, а цената му е 35 лева.

Коментари

  1. Много прилична цена. Добре че не си поръчах този на Urban decay, който е почти 2 пъти по-скъп; ще пробвам първо Мак. Горе-долу колко часа задръжа грима при теб? Поздрави, Мира

    ОтговорИзтриване
  2. Издържа докато го сваля. Наистина цената му е добра, а и е икономичен.

    ОтговорИзтриване
  3. Искам го толкова много но като не живея е София къде мога да си го поръчам (midnightkiss55@gmail.com)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации