Lush - The Comforter


Lush влязоха под кожата ми още щом опитах феноменалната Mask of Magnaminty и оттам се започна едно дълго четене на ревюта за различни продукти и внимателно избиране на следващите, които искам да пробвам.

Имам вана, което никога не съм смятала за нещо особено, но пък винаги съм искала вана и изобщо не съжалявам, че я имам. Огромна е и е истинско блаженство да се топна в нея, а откакто открих Lush насладата е още по-голяма.

The Comforter е пенливка за вана, която прави огромна пяна и мирише божествено. Доста голяма е като количество и аз я разделям на две, като едната половина ми е напълно достатъчна, за да напълня цялата баня с балончета. Това ми е втората пенливка и определено съм пристрастена към аромата й. Ароматът е сладък - на горски плодове, макар че вида на пенливката ми напомня за рози (за щастие няма нищо общо с розовия аромат).
Определено ме отпуска и откакто се запознах с нея имам нужда всяка седмица да повтарям процедурата с пълненето на ваната.

Състав:
"Натриев бикарбонат (Sodium Bicarbonate), Кремотартар (Potassium bitartrate), Натриев лаурет сулфат (Sodium Laureth Sulfate), Лаурил бетаин (Lauryl Betaine), Парфюм (Perfume), Титанов диоксид (Titanium Dioxide), Масло от бергамот (Citrus aurantium bergamia), Масло-абсолют от касис (Ribes nigrum), Масло от кипарис (Cupressus sempervirens), *Лимонен (*Limonene), *Линалол (*Linalool), Багрило 45410 (Colour 45410), Багрило 17200 (Colour 17200)"

Коментари

  1. Ох, само изкушения предлагат тези Lush! Пенливката изглежда много "апетитно", жалко че нямам вана. :(

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации