Bourjois BROWDesign

 

И преди съм споменавала колко много обичам гела за вежди на MAC и ето, че най-накрая открих идеалния му заместител. Както знаете единствените магазини на MAC се намират в София и често покупката на каквото и да било оттам е почти невъзможна, затова и не спирах да търся идеалния гел за вежди, който да е точно толкова добър, колкото този на MAC.


Отдавна не бях стъпвала в магазин за дрогерийна козметика и нямах представа какво ново са пуснали на пазара, но търсейки си поредния идеален дезодорант попаднах на щанда на Bourjois и веднага забелязах гел за вежди във цели четири цвята (нещо, което другите дрогерийни марки не предлагат) и грабнах този (тъмно кафявия), който ми се стори най-близък до гела на MAC, който имам.


Цветът е по-светъл от Beguile на MAC, но отново пасва перфектно на веждите ми.
Недостатъка на геловете за вежди, които съм пробвала е, че не успяваха да попълнят редките ми вежди и да ги оформят, както искам, но този на Bourjois се справя със задачата перфектно и то много бързо и лесно.
Опаковката е под формата на спирала, а четката е сравнително малка, но много удобна за работа. По нея остава достатъчно продукт за двете вежди и не е необходимо да бъркате допълнително в гилзата.
Трайността на гела е цял ден без да се разтича и размазва, стои точно както съм го нанесла от сутрин до вечер.


Казано накратко съм пре-предоволна от покупката си и със сигурност ще повторя, а и потретя, когато изхабя наличните продукти. Обмислям да се сдобия и с прозрачния вариант, който мисля, че ще е идеален за фиксиране на сенките ми за вежди на Shiseido.

Коментари

Публикуване на коментар

Популярни публикации