Lush Tea Tree Water

 

Lush Tea Tree Water е един от първите продукти, с които се запознах от марката Lush. Не съм много редовна в ползването на тоници и реално не бях много сигурна дали изобщо ще го пробвам, тъй като имам още три отворени, но се оказах доста приятно изненадана.
Продукта се предлага в две разфасовки от 250 и 100 грама, аз избрах по-малката, тъй като реших да го поръчам само от любопитство.
Кожата ми е по-скоро нормална към комбинирана през лятото и съвсем нямам нужда от силно изсушаващи продукти, от каквито имах нужда преди, но пък имам няколко петна останали ми от бременността, които искам да залича.

Описание от сайта на Lush:
"Помага на кожата с належащи проблеми. Маслото от чаено дърво прави чудеса за хора с мазна или предразположена към образуване на петна кожа. То има антибактериални, антисептични и антимикробни свойства. Ако кожата ви се нуждае от балансиране, ако по нея има петна, нежното чаено дърво е тъкмо подходящото средство."


Опаковката на тоника е черна бутилка с пулверизатор, който в интерес на истината нямам представа защо е сложен, няма как да се пръска директно върху лицето, защото се разпръсква неравномерно, затова аз пръскам върху памучен тампон и след това нанасям на лицето.
Страшно много харесвам опаковките на продуктите на Lush. Простички и семпли, но всичко, което трябва да знам за продукта е описано без излишни думички. Най-голямо впечатление ми прави етикетчето върху всеки продукт със името на човека, който го е направил и срока на годност.


Нанасям го сутрин и вечер като изобщо не пестя продукт, а пръскам докато тампончето потече.
Чудесно се справя с всякакви остатъци от грим и ги почиства само с едно тампонче (пробвах да мина с втори тампон, но по него не беше останало нищо). Не изсушава кожата и не щипе, оставя много освежена. Аромата му е свеж, не е силен и не остава върху кожата дълго.

Както споменах не съм много редовна в ползването на тониците и често пропускам тази стъпка при почистването на лицето, но откакто имам този на Lush го ползвам и сутрин и вечер, просто ми е приятно да го нанасям върху лицето си.

Състава му е супер изчистен:

"Вода от грейпфрут (Citrus paradisi), Вода от хвойна (Juniperus communis), Парфюм (Perfume), Вода от чаено дърво (Melaleuca alternifolia)"

Нямам търпение да пробвам още продукти на Lush, определено ме спечелиха като свой фен.

Коментари

Популярни публикации