Lush Honey Trap Lip Balm


Отдавна търся идеалния балсам за устни, но винаги има нещо, което не ми харесва в тези, които купувам, било то опаковка, аромат или консистенция.
Обожавам аромата на мед и ровейки се из сайта на Lush попаднах на едно сладко малко изкушение, което поръчах без да се замислям.

Honey Trap е балсам за устни с бял шоколад, мед и ванилия. Съставките вложени в него са изцяло натурални и са от производители, които не правят опити с животни.
Опаковката на балсама е малка метална кутийка, събираща 10 грама продукт и се затваря на винт, което е много удобно за разнасяне навсякъде с мен. Вярно е, че подобен тип балсами не са никак хигиенични за ползване, но за мен са по-удобни и приятни за ползване, а така или иначе мия ръцете си непрекъснато и не мисля, че бих замърсила продукта по някакъв начин.
Балсамът е гъст, но се маже като масло върху устните. Нужно е съвсем малко количество, защото ако се прекали става неприятен за носене и ако искате да сложите червило трябва или да изчакате докато попие или да го избършете малко.
Балсамът прави устните страхотни, меки и пухкави. Нанасям го през ноща и през деня, когато се сетя и ефекта му е поразителен върху моите устни. Когато го нанасям вечер, на сутринта все още има продукт върху устните ми.
Аромата му е меден, много меден, така че ако не обичате мед, по-добре пробвайте някой от другите балсами на марката. Вкуса му също е меден и доста често ми се случва неусетно да го оближа.

В състава на продукта има един парабен, който е обозначен като "безопасна синтетика". Аз не съм върл защитник на теорията да ползваме само козметика без парабени, затова и не ми пречи.

Състав:
Овесено мляко (Avena sativa), Бадемово масло (Prunus dulcis), Пчелен восък (Cera alba), Бял шоколад (White Chocolate), Глицерин (Glycerine), Органичен екстра върджин зехтин (Olea europea), Цетеарил алкохол (Cetearyl Alcohol), Масло от ший (Butyrospermum parkii), Аромат (Flavour), Мед (Honey), Органично студено-пресовано масло от пшеничен зародиш (Triticum vulgare), Карнаубски восък (Carnauba Wax), Натриев борат (Borax), Масло от мента (Mentha piperita), Феър трейд ванилово масло-абсолют (Vanilla planifolia), Масло от див сладък портокал (Citrus sinensis), *Лимонен (*Limonene), Метилпарабен (Methylparaben)

Коментари

Популярни публикации