Lush Bubblegum Lip Scrub


Bubblegum Lip Scrub смятах за огромна излишна глезотия, докато не реших и аз да го поръчам (от глезотия), но това се оказа съвсем погрешно. Вярно е обаче, че ексфолиант за устни всеки може да си приготви в домашни условия, но пък аз не съм от хората, които обичат да си правят експерименти вкъщи.
Оказа се обаче, че подобен продукт винаги ми е бил нужен и не знам защо не съм му обърнала внимание по-рано.
Бурканчето от 25 грама е огромно и със сигурност ще ми стигне за много дълго време.
Предназначението на ексфолианта за устни е да излющи мъртвата кожа и да ги направи меки и гладки.
Използва се много лесно и бързо и ефекта е мигновен. Вземам малко количество от продукта с пръст и просто разтърквам в продължение на около минута върху устните, след това отмивам. Може да се оближете, но не мисля, че е много хигиенично, предвид мъртвата кожа, която сте почистили.
Откакто го имам нямам проблем да нося матови червила и такива, които досега носех винаги с обилно количество балсам.

Състав:
"Фина захар (Castor Sugar), Органично масло от жожоба (Simmondsia chinensis), Алфа изометил йонон (Methyl Ionone), Аромат (Flavour), Багрило 45410 (Colour 45410), Багрило 45380 (Colour 45380)"

Коментари

  1. мед+захар+някакво масло и готово :)))))))) А аз моите ги търкам със смляно кафе... Покрай ексфолирането на лицето де :)

    ОтговорИзтриване
  2. Така е, може да се направи и вкъщи, но пък този на Lush мнооого ми харесва.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации