Любими продукти - Август

 

През изминалия месец се сдобих с толкова много козметични изкушения, че все още не мога да им се наситя напълно. Всички те попадат в графата ми "любимци за месеца", защото определено са абсолютно оправдани покупки и са страхотни.


Lush Bubblegum е страхотен продукт и като действие и като усещане. Не съм предполагала, че подобен продукт ще грабне вниманието ми, но пък ето, че е вече на най-челното място в гримовите редици. Повече за него можете да прочетете тук.


Второто място е отново за продукт на Lush и отново е продукт за устни. Honey trap е най-сладкия балсам, който някога съм опитвала и точно заради това е и толкова неикономичен. Страхотен балсам е, препоръчвам го на всеки, който обича сладките медени изкушения. Повече за него вижте в тази публикация.


Mask of magnaminty присъстваше и в любимците ми за Юли и заслужено я слагам отново тук. Ползвам я прекалено често и вече имам втора опаковка от нея, но не мога да й се наситя и ефекта й върху лицето ми е поразителен. Повече за маската можете да прочетете тук.


Too Faced Chocolate Bar беше спонтанна и не чак толкова желана покупка, но се оказа наистина страхотна палитра и не напразно хвалена по целия свят. Ако обичате земните тонове то това е палитрата за вас. Цветовете са супер пигментирани и меки и няма опасност да сбъркате с който и да било от тях.


Mac Fix Plus е много жадуван продукт, но за съжаление в Пловдив нямаме Mac и редовното му купуване би ме затруднило. Страхотен продукт, който използвам и като база и като фиксиращ спрей. Задържа грима на мястото му цял ден и го прави да изглежда сочен без да омазнява допълнително кожата.


Garnier Pure Active 3 in 1 е много стар мой любимец. Напоследък го използвам в банята всяка вечер, за да почистя лицето си и както винаги ми се отразява перфектно.

Това са моите любимци за изминалия горещ Август, а кои са вашите?

Коментари

  1. Споделяме много любимци като маската на Lush, палитрата на Too Faced и Fix+. :) Наистина се замислям за втора опаковка от Mask of Magnaminty, лицето ми след нея е толкова живо.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации