Нови придобивки - Август

Тази събота отскочихме до София за пазар, тъй като в Пловдив нямаме почти никакъв избор от магазини, не само за козметика, но и за дрехи. Доволна съм от покупките си и реших да ви ги покажа.




Първият магазин, в който влязох беше MAC. Единственото, което исках беше червилото Plumful, но се оказа, че още доста неща привличат вниманието ми. Ружът е в цвят Peachykeen и е страхотен коралов руж, идеален за лятото. Червилото Plumful е отдавна в Wishlist-a ми и го грабнах без дори да го пробвам, оказах се права, стои ми страхотно. Фиксиращия спрей Fix Plus е един от бестселърите на MAC и бях много любопитна да го пробвам.



Бях много любопитна защо всички се прехласват толкова по палитрите на Too Faced, и по-конкретно по две от тях - двата варианта на Chocolate Bar. Щом се докоснах до сенките и аз останах впечатлена и взех първата палитра с името Chocolate Bar. Определено ще се превърне в една от любимите ми палитри.



Нямаше как да пропусна магазина на така любимите ми напоследък Lush. За съжаление повечето от нещата, които си бях набелязала ги нямаше и се сдобих само с две нови изкушения.
The Comforter е пенливка за баня със страхотен цвят и аромат, а сапунът Rock Star мирише страхотно - сладко и силно. В най-скоро време ще поръчам набелязаните неща, които не успях да купя.


Имам много слънчеви очила, но винаги нося само едни от тях и въпросните скоро щяха да се западнат от носене, затова реших, че ми трябват нови. Cherie на Furla са идеалните очила за мен като модел и форма.

В чантата на HM има едни прости и безинтересни дънки, които обожавам. В интерес на истината в HM винаги мога да намеря идеалните дънки и нямаше как да не грабна поне един чифт.

Коментари

  1. Честити! Ох, трябва да отида до Лъш и аз, имат прекрасни неща <3
    Girl's Temptations | Latest Post

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации