Любимци за месец Юли

 

Месец Юли се изниза неусетно и ето, че е време за любимците ми за изминалия месец.


Палитрата Flower Crush на Yves Saint Laurent имам отдавна, но чак сега успях да изкарам целия й потенциал и да видя целия й блясък. Това е перфектната палитра за лятото, но за съжаление е от лимитирана колекция и почти е невъзможно да я откриете. Цветовете в палитрата са много нежни и идеални за комбиниране. Сенките не се събират и трайността им е цял ден. Със сигурност искам да пробвам някоя от другите палитри на марката.


Вярно е, че когато харесам много някой продукт започвам да прекалявам с хвалебствията по него, но пък явно това е моят начин да изразя симпатиите си. Chanel Illusion D'Ombre Emerveillé използвам почти всеки ден, откакто ги имам и нямам намерение да спирам да ги ползвам. Повече за уникалното бурканче Chanel Illusion D'Ombre Emerveillé можете да прочетете в тази публикация.


С Lush Mask of Magnaminty се запознах съвсем скоро, но вече води едно от челните места в класацията ми за най-добри продукти за лице. Със сигурност няма да е последната ми опаковка. Повече за Lush Mask of Magnaminty можете да прочетете в тази публикация.


Лосионът Balea White Passion беше спонтанна покупка, но се оказа чудесно попадение за лятото. Попива веднага след нанасяне и оставя страхотен аромат, който трае цял ден.


Винаги съм харесвала серията Sebium на Bioderma, но не бях пробвала крема Global. Преди няколко седмици си купих комплект на марката със слънцезащитен крем и Sebium Global и засега съм много доволна и от двата продукта. Свива видимо порите, което беше единственото ми изискване към него и матира перфектно кожата. Скоро ще ви запозная отблизо с него.

Коментари

Популярни публикации