Lush Mask of Magnaminty

Чудя се и се мая защо досега не съм пробвала продуктите на Lush. Никога дори не съм проявявала голям интерес към тях, а това се оказа огромна грешка.
Като личност съм доста отворен човек и приемам присърце всяко ново нещо и с нетърпение чаках да получа поръчката, която направих от сайта на Lush.


Mask of Magnaminty беше продукта, който веднага грабна вниманието ми и реших да поръчам без много да се замислям. Маската се предлага в две разфасовки - 125 и 315 грама, като тази, която аз поръчах е по-малката, защото не мисля, че мога да изразходя толкова голямо количество за няколко месеца. Продуктите на Lush имат кратки срокове на годност и затова е добре да следите внимателно продуктите, които имате на марката.

Mask of Magnaminty е най-божествено ухаещата маска, която съм имала някога. Аромата е много, много силен, сладък и меден с лека лимонова нотка. Най-добре е да я помиришете на място в някой от магазините им, защото ако не обичате силно ароматизирани продукти може да не ви хареса.


Консистенцията на маската е гъста зелена паста със едри частички, които ексфолират кожата, когато продукта се отмива от лицето. Нанася се лесно и се отмива лесно ако се спази времето за действие. Не изсъхва върху лицето, а става само малко по-лепкава. Аз я нанасям за около 20 минути и я отмивам наистина без проблем.

Кожата ми след маската става мека и гладка, не е изсушена както при много маски с подобно предназначение. Маската е предназначена за мазна и проблемна кожа, каквато моята вече не е, но пък ми се отразява чудесно и ще си я ползвам с удоволствие. Добре е да се нанесе крем след маската, но пък кремът е задължителен след всички маски за лице.

Въпреки, че се запознах с Lush съвсем скоро мисля това да не е последната ми поръчка. Харесва ми идеята да ползвам натурални продукти, а опаковките на всичките им продукти ме грабнаха веднага.

Състав:
"Мед (Honey), Каолин (Kaolin), Бентонит гел (Bentonite Gel), Талк (Talc), Глицерин (Glycerine), Смлян боб адуки (Phaseolus angularis), Семена от вечерна иглика (Oenothera biennis), Масло от мента (Mentha piperita), Масло от африкански невен (Tagetes erecta), Феър трейд ванилово масло-абсолют (Vanilla planifolia), *Лимонен (*Limonene), Парфюм (Perfume), Хлорофил (CI 75810)"

Коментари

Популярни публикации