Haul - първа поръчка от сайта на Lush + страхотен комплект от Bioderma

Реших по-често да пускам новите си придобивки, които макар и малко мисля, че са достатъчно интересни, за да им отделя отделна публикация.
Аз съм от хората, които щом си наумят нещо трябва да се случи веднага. Миналата седмица разглеждах сайта на Lush с идеята при първа възможност да отида до магазина им и да си избера най-подходящите за мен. Естествено, не можах да се стърпя и без да се усетя бях сложила в кошницата два продукта, но пък изобщо не съжалявам.
Марката Lush е абсолютно непозната за мен. Чела съм доста ревюта на техни продукти, но не съм им отделяла голямо внимание, тъй като в Пловдив нямаме магазин Lush, а исках първо да видя продуктите, които ще купя.
Два от продуктите на сайта обаче грабнаха вниманието ми веднага щом ги видях и нямаше как да не ги поръчам.
Това, което ми хареса в продуктите на Lush, е че са натурални, твърдят, че купуват съставки само от производители, които не правят опити с животни. Също така страшно много ми харесаха и опаковките.


Mask of Magnaminty се предлага в две разфасовки - 125 и 315 грама. Количеството от 315 грама ми се стори огромно и затова реших да поръчам по-малката опаковка. Маската е предназначена за мазна кожа, каквато моята вече не е, но пък имам нужда от време на време от дълбоко почистване на лицето.
Състав:
"Мед (Honey), Каолин (Kaolin), Бентонит гел (Bentonite Gel), Талк (Talc), Глицерин (Glycerine), Смлян боб адуки (Phaseolus angularis), Семена от вечерна иглика (Oenothera biennis), Масло от мента (Mentha piperita), Масло от африкански невен (Tagetes erecta), Феър трейд ванилово масло-абсолют (Vanilla planifolia), *Лимонен (*Limonene), Парфюм (Perfume), Хлорофил (CI 75810)"

Тоникът Tea Tree Water има антибактериални и антисептични свойства. Причината, поради която го поръчах е, че имам няколко петна останали от  бременността ми, а от Lush споделят, че е идеален за тази цел.
Състав:
"Вода от грейпфрут (Citrus paradisi), Вода от хвойна (Juniperus communis), Парфюм, Вода от чаено дърво (Melaleuca alternifolia)"

Поръчката от сайта става лесно и бързо, само с няколко клика на мишката, а плащането с наложен платеж. Аз имах проблем с доставката, но пък отдела им за контакти с клиенти е много добър и бързо разрешиха проблема. За съжаление цената на доставката е доста висока според мен и ако поръчвате един или два продукта излиза доста неизгодно.


Миналата събота влязох в любимата си квартална аптека, за да купя няколко лекарства, но вниманието ми беше привлечено към един промоционален комплект на Bioderma. Комплекта включва слънцезащитен крем Photoderm AKN MAT за мазна кожа с фактор 30 и кремът Sebium Global. По отделно цената на двата крема надхвърля 50 лева, а тази на комплекта беше само 28.
Кремът, който използвах, за да се предпазвам от слънцето ми свърши и така или иначе трябваше да си купя нов.
Използвам Photoderm AKN MAT вече трети ден и се разбира чудесно с кожата ми. Лек е и не оставя мазен бял слой.
Sebium Global не съм пробвала никога и също ми се стори доста интересен. Все още не съм го пробвала, но при първа възможност ще ви запозная с него.

Коментари

Популярни публикации