Chanel Illusion D'Ombre Emerveillé

Chanel Illusion D'Ombre са любимите ми сенки и въпреки, че сигурно вече ви досаждам с постовете за тези малки съкровища няма как да пропусна да споделя и за втория цвят, с който се сдобих, а именно Emerveillé.


Опаковката на Emerveillé с нищо не се различава от тази на останалите бурканчета от серията. Обикновено, но много стилно стъклено бурканче с черен капак с логото на Chanel.
Консистенцията на Emerveille по нищо не се различава от тази на останалите цветове от серията - много мек мус, с който се работи прекрасно, много лесно и бързо.


Цветът Illusoire е по-блестящ от Emerveille, въпреки че очаквах обратното и мислех, че втория ще е много силно блестящ и няма да мога да го използвам през деня. Това не ми попречи на желанието да го имам, но се оказах приятно изненадана, когато открих горния факт.
Със Emerveille се работи много лесно както с четка, така и с пръсти. В интерес на истината четчицата, която е в комплект със сенките се оказа много удобна за нанасяне, но въпреки това аз предпочитам да си ги нанасям с пръсти, така стоят най-естествено и са най-дълготрайни.
Доскоро не бях носила сенките без база и нямах представа как ще се държат, но един ден просто я забравих и с изненада установих след около 12 часа, че сенките бяха непокътнати, от тогава нямам притеснения дори и да забравя базата.


В главата ми в момента се въртят желания за покупка на всички останали цветове от Illusion D'Ombre, но засега ще се въздържа, тъй като мисля, че съм напълно задоволена откъм различни видове консистенции и цветове сенки.

Цената на сенките е 65 лева и могат да бъдат открити в Prettyshop и Sephora.

Коментари

Публикуване на коментар

Популярни публикации