Бърз летен грим - продуктите, които аз използвам

 

Тази публикация ми хрумна докато се гримирах сутринта преди да излезем на разходка с дъщеря ми. Когато си майка е трудно да намериш време за себе си, особено с недоспало бебе, което го измъчват зъби, но пък е нужно да изглеждаме поне в приличен вид, а затова са нужни малки помощници, с които да работим бързо и да са трайни, защото понякога разходките ни са по цял ден.

Не съм имала по-лесно и бързо нанасящи се сенки от бурканчетата на Chanel и тъй като отскоро се сдобих със уникалния Emerveille ги включвам в тази публикация. Нанасят се за секунди, като дори не е нужно да използвате четки, а само и единствено пръста си. Трайността им е цял ден, така че нямам проблем със дългите разходки.

През лятото не обичам да ползвам тежки фон дьо тен-и, затова ежедневно си ползвам ББ крема на Dior. Нанася се лесно и попива веднага, но в същото време ми осигурява цял ден перфектен тен.

След сенките минавам на миглите и веждите. За миглите си ползвам спиралата на Dior - Overcurl, която направо заспа в ръцете ми в момента, в който я пробвах. Не се цапам с нея и нанасянето става за секунди.

Сенките за вежди на Shiseido са моят заместител на гела за вежди на MAC, с който ми трябваха 30 секунди за да ги бетонирам. Сенките се нанасят много лесно и бързо, тъй като имат четчица в кутийката. Напоследък просто минавам леко с четката през двата цвята сенки и следвам естествената извивка на веждите си.

Пигмента на MAC Vanilla е продукта в тази публикация, който изисква най-много внимание при нанасяне. Въпреки това, не е тук напразно. Използвам го, когато не съм се наспала, а искам очите ми да "светнат" моментално. Винаги го използвам върху базата за сенки на ArtDeco, която го бетонира за цял ден.

Бронзиращата пудра на Guerlain се превърна в незаменим продукт за лятото. Не е прекалено силна и не стои натрапчиво, а просто придава здравословен загар. Нанасянето й ми отнема няколко секунди, тъй като не обичам да подчертавам скулите си силно, а просто да им придам лека руменина.

Публикации на някои от продуктите в тази публикация може да намерите тук:
MAC Vanilla Pigment
Guerlain Terracotta Light - Sun Blondes
Chanel Illusion D'Ombre Illusoire
Diorskin Nude BB крем
Shiseido Eyebrow Styling Compact

Коментари

Популярни публикации