Летните ми помощници

Преди седмица писах за продуктите, които използвам, когато искам да се приведа бързо във вид. Днес е ред на тези от бялата козметика, които забелязах, че ползвам най-често и винаги посягам към тях.


Secret Charm  е спрей, който купих много отдавна, но го ползвах много малко време и го прибрах в шкафа. Оказа се, че е страхотен продукт за лятото, много свеж и енергизиращ. Не е много траен, но пък количеството е огромно и си го нося в чантата, така че мога да се пръскам навсякъде.

Спреят за коса на Rene Furterer от серията Solaire ми беше изпратен за проба от марката и от тогава го ползвам всеки ден. Прави косата ми страшно мека и лъскава и ми харесва страшно много. Не е мазен, не оставя лепкав и мазен слой върху косата и мирише страхотно.

Лосионът на The Body Shop с праскова е новия ми летен любимец. В интерес на истината го имам от няколко месеца, но едва сега започнах да го ползвам. Не съм очаквала нещо по-различно от перфектно качество от The Body Shop, затова и мнението ми е категорично, лосиона е страхотен. Не е лепкав и попива почти веднага в кожата, но пък я прави много мека и нежна.

Олиото на Nuxe ползвам от няколко години, като дори нямам представа коя опаковка подред купувам. Ползвам го през всички сезони, но ефекта му е най-видим при мен през лятото. Това лято открих, че е страхотен за използване след слънчеви бани. Имам и малка опаковка от блестящото олио, което е толкова икономично, че ще ми стигне за цяла вечност (както и предишното, което използвах цяла година). Неговото качество не е по-различно от това на обикновеното олио.

Гъбата на Dove е продукт, който никога дори не бях виждала на живо. Чувала съм и съм чела много суперлативи за него и е имало защо. Откакто не мога да открия единствения дезодорант, който ме предпазва (Revlon Mitchum) купих много дезодоранти, но нито един не се доближаваше дори малко като ефект до него, само гъбата на Dove се справя отлично с изпотяването през целия ден.

Лосионът с ананас за стъпала на Avon е много лек, но страхотен крем за крака. Нямам нужда от кой знае какво подхранване, тъй като ходя на педикюр, но от време на време имам нужда от мазане и в домашни условия. Има лек охлаждащ ефект и ми харесва много.

Коментари

Популярни публикации