Нови придобивки - Юни

Напоследък козметичните ми придобивки драстично намаляха. Няма съществена причина затова, освен че съм затрупана с козметика и просто нищо не ме привлича. Имам обаче няколко нови продукта, които реших да ви покажа.


Chanel Illusion d'Ombre - Emerveille е един от най-желаните ми продукти. Откакто имам Illusoire не мога да спра да гледам бурканчетата на Chanel и вниманието ми беше привлечено най-силно от Emerveille. В крайна сметка се сдобих със сянката много бързо и съм наистина запленена от нея. Идеална е за всякакъв грим, от по-силен до ежедневен лек грим.


Bioderma Photoderm Kids Spray купих за дъщеря си, но толкова ми хареса, че реших да го ползвам и аз. Купувала съм й минералния слънцезащитен крем, но този е в пъти по-добър. Не оставя мазни и бели следи и няма никакъв аромат. Попива веднага в кожата и предпазва страхотно от изгаряне. Не излагам детето си на пряка слънчева светлина, но винаги я мажа преди да излезем.


Спреят за коса на Rene Furterer от серията Solaire ми беше изпратен за проба от марката и нямам търпение да споделя повече за него с вас. Прави косата много лъскава и мека и й придава едно особено сияние на слънце.


Душ гел-а на Balea с киви толкова много ми хареса още в момента, в който го помирисах, че исках да изкупя всички налични в магазина, но реших да действам разумно и първо да го пробвам, а ако ми хареса да се върна за още. Има малки блестящи частички, а самия аромат ми действа страшно освежаващо.


Имам лосиони за тяло за половин живот напред, но пък аромата на този ми хареса и го грабнах без много да му мисля. Чак вкъщи забелязах, че е от лимитирана серия и затова не мога със сигурност да споделя дали го има във всички магазини DM.

Коментари

Популярни публикации