Biotherm Aquasource


Biotherm Aquasource купих на намаление в комплект със мини измиващ гел и тоник. Признавам, че съм чела само няколко статии за крема и нямах изградени впечатления от прочетеното, затова малко прибързано реших да го купя, но така или иначе трябваше да си купя крем за лице и нямах какво толкова да губя.
Опаковката е тежък син буркан с бяла капачка с името на крема и логото на марката. Затваря се перфектно и нямам никакви проблеми с нея.
Кремът е подходящ за дехидратирана комбинирана кожа, тъй като е с консистенцията на гел. В една от статиите, които прочетох авторката (*MaquiLab - нейната статия за Biotherm Aquasource можете да прочетете тук) споделяше, че изобщо не си е паснал с комбинираната й кожа, но както знаете всяка кожа е различна и поема по коренно различен начин един и същи крем и затова е много важно първо да пробвате продуктите преди да ги купите, особено ако са и по-скъпи.


Моите впечатления за крема са чудесни, дори бих казала, че пасна идеално на кожата ми. Няма омазняване, а само страхотно хидратиране и мекота. Използвам го от около 2 месеца сутрин и вечер и забелязвам кожата си видимо по-мека и хидратирана. Не ми е запушвал порите и не са се появявали пъпки от крема. Идеален е като основа за грим под двата ми фон дьо тен-а за мазна кожа - Estee Lauder - Double wear и Dior - Forever. Не прекалявам с количеството, а слагам съвсем малко, защото колкото и да е лек ако се прекали попива доста трудно в кожата.
Самия продукт представлява зелено прозрачен гел, който се плъзга по кожата и попива почти веднага, ако не се прекали с количеството.
Аромата на крема е нещото, което не ми харесва. Самия аромат ми допада като миризма, но е прекалено силен и дори за мен, която нямам нищо против да ползвам силно ароматни продукти е прекалено силен.

Редовната цена на крема е около 80 лева, но често има промоции и подаръчни комплекти, при които може да се купи много изгодно.

Коментари

Популярни публикации