Shiseido Eyebrow Styling Compact

Обожавам гела за вежди на MAC, но тъй като в Пловдив нямаме техен магазин, а пътуването до София в момента се случва рядко се наложи да потърся нов продукт за веждите си. Доста ревюта четох на различни продукти и този, който избрах за себе си е палитрата със сенки за вежди на Shiseido. Имам няколко продукта на марката, които много харесвам и без колебание купих палитрата.


Кутийката е от черна пластмаса със логото на Shiseido. Компактна е и се събира дори в най-малкия несесер. От вътрешната страна има голямо огледалце и двоен апликатор - четка и гъбичка. Аз лично ползвам само четката, тъй като веждите ми не са много дебели и предпочитам да ги попълвам косъм по косъм.


Сенките се предлагат в няколко нюанса и лесно можете да се ориентирате кой точно ще ви пасне най-добре. В кутийката има два цвята - светъл и тъмен. Този, който избрах за себе си е Dark Brown, като лично аз ползвам и двата цвят според настроението си, защото и двата ми пасват.


Сенките се нанасят много лесно и бързо и трудно човек може да сбърка някъде. Благодарение на четчицата ги нанасям за секунди без да излизам от естественото им очертание. Не са много икономични (Снимките са правени няколко дни след като ги купих. Към днешна дата сенките са доста по-издълбани.), но пък цената им сравнително добра и са един от малкото продукти, които ми допаднаха и са достъпни в град, различен от София.


Доста са пигментирани. Не се разпрашват и не изчезват през деня. Трайността им при мен е цял ден - докато не ги сваля.

Предвид гореописаните причини, мисля да подновявам продукта, поне докато не се добера до магазина на MAC или не отворят магазин в Пловдив.

Коментари

Популярни публикации