L'oreal True Match


Преди няколко седмици се сдобих с всезнайния L'oreal True Match. От близо година се старая да купувам предимно high end продукти, но пък признавам, че страстта ми към drugstore марките съвсем не е стихнала. Фон дьо тен-а беше намален наполовина по неизвестни причини (има доста голям срок на годност) и без много да мисля го грабнах.
Цветът, който избрах няма нищо общо със естествения цвят на кожата ми, но тъй като в момента имам доста тен ми пасва идеално.
L'oreal True Match е известен с това, че има голяма палитра от цветове, които се сливат идеално с кожата и не оставят видима граница.

Покривноста на продукта е средна. Скрива добре пори и петънца, но не стои като маска, а както споменах по-горе се слива идеално с потъмнялата ми от слънце кожа. Текстурата му е средно течна, разнася се добре, но не попива веднага, а ви оставя няколко минутки да го разнесете добре.


Трайността му е цял ден, което е нещото, заради което реших да напиша това ревю. Единствените фон дьо тен-и, които имат такава трайност при мен са Dior Forever и Estee Lauder Double Wear. Не се свлича и не се събира в порите (гънки/бръчки все още нямам, така че не мога да кажа как би се държал там). Кожата ми е нормална със леко омазняваща се Т зона в големите жеги, но въпреки това имам нужда от пудра чак след 6-7 часа.

Опаковката е нещото, което не ми харесва във продукта. Пластмасата по капачката и помпичката е тънка и загрозява шишенцето. Обяснявам си го с факта, че свикнах да ползвам доста скъпи и качествени продукти, при които всичко е изпипано от - до, но пък и цената им е много различна от тази на L'oreal True Match.


Показаният цвят е най-светлия от палитрата на продукта - C2 Vanilla Rose.

Коментари

Популярни публикации