Bioderma ABCDerm Н₂О


Знаете, че съм голям фен на мицеларните води, а още по-голям фен съм и на Bioderma. Ползвам мицеларна вода почти за всичко, затова и имам по няколко вида винаги вкъщи. Досега не бях купувала бебешката мицеларна вода на Bioderma, но откакто се роди дъщеря ми съм отворена към всякакви бебешки продукти и без да се замислям грабнах малка опаковка от мицеларната им вода, а ето, че вече купих и втора.


Използвам бебешката мицеларна вода на Bioderma както за Габриела, така и за мен. Почиствам дупето със мицеларна вода вместо мокри кърпи, когато нямам възможност да ползвам течаща вода и съм много доволна от резултата. Няма аромат и парабени и е подходяща за тази област от нежната бебешка кожа. Почиства идеално само с един голям бебешки тампон и не се налага да повтарям. Не дразни и не предизвиква зачервявания. Подходяща е освен за дупето и за лице, ръце и гънки. Няма аромат.

За себе си използвам и трите вида от водите на Bioderma както за почистване на очен грим, така и за почистване на лицето. Не дразни очите ми и почиства много лесно и бързо база, сенки и спирала.

Цената на бебешката мицеларна вода е по-ниска от тази на другите води на марката, но пък аз предпочитам да купувам малки опаковки, защото не обичам продуктите ми да залежават.

Коментари

Популярни публикации