Avon FootWorks Pineapple sorbet

Много харесвам продуктите от серията FootWorks на Avon и както всяка година, така и тази нямаше как да пропусна лятната им лимитирана серия. Тазгодишния аромат е сорбе от ананас. Аз самата обожавам вкуса и аромата на ананаса и изобщо не се замислих щом видях продуктите в каталога.


Серията включва три продукта - ексфолиант, крем и спрей. Кремът и спреят са с охлаждащ ефект.

Ексфолианта е рядък, но с много частички и лесно премахва грубата кожа. Аз го използвам заедно със механичната пила на Scholl и ефекта е перфектен. Използвам го почти всяка вечер, защото съм по цял ден в движение и винаги има какво да се търка.

Кремът има страхотен плодов аромат, който не е кисел, но е много приятен. Използвам го само вечер, защото искам да подейства максимално, а когато съм в движение не мисля, че ефекта ще е толкова добър. Омекотява кожата на краката страхотно без да я оставя мазна и лепкава. Има лек охлаждащ ефект.

Спреят за крака използвам преди да изляза като пръскам сандалите си. Нямам проблем с миризма по краката, но така или иначе бяха в комплект и трябва да го използвам. Той също има лек охлаждащ ефект и е много приятен като усещане.

Доволна съм от серията и нямам търпение от Avon да пуснат нови лимитирани серии.

Коментари

Популярни публикации