Avon ClearSkin Pore Penetrating ексфолиант

 

Ексфолианта от серията ClearSkin на Avon ползвам от годините, когато бях още тинейджър и в интерес на истината нямам представа защо досега не съм ви го показвала. Винаги имам огромни запаси от него и е може би най-дълго използвания от мен продукт. Пробвала съм много ексфолианти и по-скъпи и на достъпни цени, но винаги се връщам към него.

Опаковката не е нищо особено, съвсем обикновена бяла тубичка, която типично за тази серия се затваря толкова здраво, че изисква доста усилия, за да се отвори.


Самия продукт е светло зелен на цвят, като частичките му не се виждат, защото са в същия цвят. Консистенцията му е много грапава и груба, точно такава, каквато харесвам при ексфолиантите, ексфолиращите частици са наистина много и това води до силния ексфолиращ ефект от продукта.. Попадала съм на ексфолиант с толкова меки частици, които направо се топят върху лицето и не вършат никаква работа. При този продукт частичките се запазват цели докато не го отмиете от лицето си.


 Серията ClearSkin на Avon е предназначена за тинейджъри с кожни проблеми и мазна кожа и въпреки, че моята вече е нормална продукта ми се отразява също толкова добре, колкото и преди. Полира лицето перфектно и прави кожата много, много мека.
Изсушаващ е, затова е много важно да се нанесе крем веднага след използване. Преди, когато имах проблеми го използвах 3-4 пъти седмично, но сега го правя по два пъти.

Ексфолианта е наистина страхотен, а цената му е страшно достъпна, особено когато е на промоция, затова ако имате нужда от подожен продукт, нищо не пречи да го пробвате.

Коментари

Популярни публикации