Lumene Arctic Aqua Deep Moisture Eye Gel

Lumene е марка, която никога не съм пробвала, но винаги ми е била интересна. В интерес на истината в Пловдив почти не се намират техни продукти, освен в една единствена аптека, от която и купих околоочния гел, за който ще ви говоря днес.


Lumene Arctic Aqua Deep Moisture Eye Gel е дълбоко хидратиращ гел за околоочния контур, който съдържа арктическа изворна вода. Трябваше ми нещо много леко и бързо за нанасяне, но в същото време държах да е дълбоко хидратиращо.


Опаковката е прозрачна тубичка с обикновен апликатор, много изчистена и семпла, а и лесна за използване.
Количеството е стандартното за околоочни кремове - 15 милилитра.

Гелът е с гъста консистенция, но попива моментално. Остава едно охлаждащо и освежаващо усещане, което не съм срещала досега и макар, че е ново е много приятно за кожата под очите ми. Държах продукта, който купувам да е с гелообразна консистенция и да попива веднага, а този е именно такъв. След няколкоседмично ползване забелязвам значително намаляване на торбичките, които трябва да знаете, че бяха огромни, предвид факта, че не съм спала нормално откакто имам дете (Не се оплаквам, просто споделям).

Ползвам го сутрин и вечер и е страшно икономичен. Нужно е съвсем малко количество за двете очи.

Околоочния гел не съдържа парабени, минерални масла, формалдехид-отделящи, консерванти и парфюм. Благодарение на съдържанието на 100% арктическа изворна вода, която е богата на минерали, калий и натрий създава усещане за свежест и подобрява тена на кожата около очите.


Казано накратко съм предоволна от гела и ще продължа да го ползвам още дълго време. Цената му е много достъпна - около 14 лева.

Коментари

Популярни публикации