Holika Holika Smooth Egg Skin

 

Малко преди Великден се сдобих с Egg Soap-a на Корейската марка Holika Holika и е време вече да ви го покажа. Откакто го имам го ползвам всеки ден, сутрин и вечер и съм много доволна от него.
Egg Soap се предлага в няколко разновидности, като този, който аз имам е за мазна кожа. Другите видове са за суха, проблемна и перфектна кожа и са в различни цветове.


Опаковката е много оригинална и веднага грабва окото, дори приятелка ме попита защо съм купила опаковка само от две яйца за Великден. Двете сапунчета идват опаковани в целуфан и в кутия за яйца. На капака има лепенка с името на продукта, а отзад е и съдържанието, което за съжаление е на корейски. Недостатъка на опаковката е, че няма как да съхранявам в нея мокрия сапун, затова се наложи да му намеря друга кутия.

Сапунът почиства кожата до "скърцане" точно както я обичам, малко изсушава, затова мисля, че е подходящ само за мазна или комбинирана кожа. Ако вие имате суха кожа, можете да пробвате сапуна за суха кожа.
Има страхотен цитрусов аромат, който е доста силен, но на мен ми харесва страшно много. Доста икономичен продукт е, изхабила съм съвсем малко, предвид факта, че го ползвам всеки ден.

Много съм доволна от сапунчетата и със сигурност ще се изкуша да ги купя пак, а защо не да пробвам и някой от другите видове.


Коментари

Популярни публикации