Goldwell Dualsenses Curly Twist

Преди месец получих за проба от сайта parfimo.bg шампоана Goldwell Dualsenses Curly Twist. Сама избрах продукта, който да тествам и тъй като косата ми е чуплива избрах именно този продукт. Досега не бях пробвала нищо на марката и ми беше много любопитно с какво качество ще са продуктите.


Опаковка:
Шампоанът е в бяла опаковка, а капачето е със щракване. На мен тези опаковки са ми много удобни, защото се отварят само с една ръка и лесно и бързо мога да измия косата си, а когато имаш дете къпането става наистина набързо.

Откакто родих косата ми стана по-скоро нормална, отколкото мазна, но знаете, че аз я мия всеки ден без значение какъв продукт използвам. Не съм забелязала обаче да се омазнява по-бързо от обичайното.
Шампоанът измива косата много добре и се пени чудесно. Има лек и приятен аромат, който не дразни, но не се и запазва дълго върху косата.
Знаете, че имам проблем с пърхута, а този шампоан не го провокира, което го нарежда в малкия ми списък с подобни шампоани, които не дразнят скалпа ми.

Състав:
water/aqua, sodium laureth sulfate, cocamidopropyl betaine, glycol distearate, coco-glucoside, peg-18 glyceryl oleate/cocoate, bambusa vulgaris (bamboo) extract, laureth-4, sodium chloride, hydroxypropyl guar hydroxypropyltrimonium chloride, citric acid, propylene glycol, ppg-9, sodium pca, quaternium-80, panthenol, glycerin, octyldodecyl pca, sorbitol, glycoproteins, sodium benzoate, fragrance, yellow 5, blue 1, orange 4.

Много съм любопитна да пробвам още продукти на марката и със сигурност ще го направя.

Parfimo.bg е сравнително нов сайт на българския онлайн пазар. Сайта предлага различни видове парфюми и козметика за коса, кожа и декоративна козметика.

В онлайн парфюмерия Parfimo.bg ще намерите предложения на повече от 300 вида оригинални маркови парфюми и козметика. Парфюмите са категоризирани по азбучен ред според първата буква от името на марката, а маркираните с удебелен шрифт са най-продаваните от тях.

Имам доста продукти от сайта, купувани в последната една година, някои от които съм купувала и от родните магазини и смело мога да твърдя, че са абсолютно еднакви като качество и състав. За съжаление не съм купувала парфюми от сайта, но съм сигурна, че отново ще остана доволна.

***Публикацията е рекламна, но мнението за продукта е изцяло базирано на личните ми впечатления.***

Коментари

Популярни публикации