Хранене и захранване на бебето - аксесоарите, които аз използвам

Дъщеря ми стана почти на 6 месеца и както ви обещах, ще се постарая да намирам място и за нея в блога. Не обичам да хваля дадена марка, но когато харесвам наистина всичко в нея без изключение, то няма как да не напиша няколко реда. Тези от вас, които се интересуват само от козметика и бебешките неща не са им на дневен ред няма да харесат тази публикация, но на такива като мен мисля, че ще е много полезна.

Поради ред причини не успях да кърмя Габриела нито ден и се наложи да се поинтересувам от пазара на бебешки шишета. Преди да родя купих три шишета на Avent с идеята да не ги ползвам, а да стоят просто за резерва, но уви, наложи се да ги ползвам още в мига, в който се прибрахме вкъщи.
Към днешна дата абсолютно всички аксесоари за хранене и захранване на Габриела са с марката Avent. Имам доста други шишета, от които изобщо не съм доволна и след поредното купено шише вчера реших да ви запозная отблизо с продуктите, които ползвам на марката.

Помпа за кърма:


Помпата, която купих първоначално преди да родя беше на Chicco и се счупи на седмия ден, шишето към нея издържа още само седмица. Наложи се да пратя мъжа ми по спешност да купи помпа и той избра Avent Comfort. Комплекта включваше две чаши Via, помпа, накрайник с биберон и подложки за кърма. Въпреки, че я ползвах само две седмици, бях много по-доволна от нея, отколкото от тази на Chicco.

Чаши Via:


Чашите са перфектни за съхранение на кърма и бебешки пюрета. Имам голям комплект от 10 чаши и 10 капачки и ги ползвам непрекъснато. Затварят се на винт и не позволяват на бактериите да навлизат в храната на бебето и няма как да изсипете храната на бебето. Могат да се надписват с молив или маркер, защото след това много лесно се измиват. Имат вместимост 200мл, което е перфектно, предвид количеството, което яде дъщеря ми. В комплекта има и адаптор за шише. Могат да се съхраняват дори и във фризер.

Бутилки Natural:


Тези шишета се оказаха много по-удобни на моето дете отколкото всички други шишета, които имам, а те не са малко предвид това, че е на адаптирано мляко. Почистват се много лесно и бързо. Пластмасата е здрава и дебела, а биберонът е достатъчно гъвкав и позволява хранене във всички позиции. Първоначално купих три пластмасови шишета, които не съдържат бисфенол-A и са безопасни за бебетата, но сега имам и две стъклени и съм еднакво доволна от всичките.

Залъгалки:
Единствените залъгалки, които смуче Габриела са на Avent и то обикновените, а не ортодонтични. Тази, която ползва в момента е трета подред. Всички други изплюва на мига, в който й ги дам. Хубавото при тях е, че имат собствено капаче и не е нужно да купувам отделно кутия. Може да ви се струва смешно, но когато това се превърне в рутина, човек започва да се вглежда в подобни дребни неща.

Лъжички:


Имам 5 лъжички на други марки, които са купувани преди тези на Avent. Оказа се, че тези са най-подходящи за захранване на моето дете, защото са достатъчно малки и удобни.

Термочанта:


Нямах термочанта към количката и дойде време да купя такава. Избрах отново Avent, защото ми харесаха спецификациите и дизайна й. По-скъпа е от другите термочанти на пазара, но аз съм доволна от покупката. Запазва храната за около 6 часа топла и е много удобна за пренасяне. Събира две големи шишета, 4 чаши или голямо, малко шише и чаша. Има и преден джоб, в който обикновено си държа лъжичката.

Страшно доволна съм от продуктите на марката и съм сигурна, че когато имам друго дете отново ще й се доверя.

***Публикацията не е рекламна и мнението си е изцяло мое.***

Коментари

  1. И аз бях много доволна от Авент,използва само обаче стъклени шишета. Лъжичките са страхотни за захранване и имах цял комплект с чинийки и чашки. За биберони обаче Клериа искаше само тези на Нук,много съм доволна и от тях и от техните продукти,които тествах в последствие. Но аз я отказах бързо от биберони,залъгалки и тем подобни и си преминахме в нормални съдове и прибори,както и да пие от чаша :)

    ОтговорИзтриване
  2. Тъй като съм още в чуденка за шишетата, сподели кои други си ползвала.В момента се колебая между тези на Avent и Tommee tippee :)

    ОтговорИзтриване
  3. Имам Tommee Tippee, много са им малки дупките, дори тези за новородено и много трудно излизаше млякото. На Chicco всички шишета текат, а две от тях дори успях да спукам. На Nuk бибероните не ми харесват и Габриела категорично отказа да пие от тях. На Nuby шишетата също текат.

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря за коментара.Явно ще заложа на Авент :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации