Какво се крие в козметичната ми чантичка

Откакто останах вкъщи козметичната ми чантичка доста се промени. Преди носех всевъзможни неща, които използвах през целия ден, а сега се налага да нося само няколко продукта, които мога да ползвам дори в движение. Грижите около детето изискват цялото ми внимание, но не съм от майките, които занемаряват външния си вид след като родят, затова все пак се налага да нося и козметика навсякъде с мен. Това не ми коства никакви усилия, защото така или иначе нося дамска чанта (Това е другото, което се промени. Сега нося чанти с една дръжка, които се премятат през рамо.).


Стига с приказките, време е да ви покажа какво се крие в козметичната ми чантичка, която нося със себе си.

Откакто имам компактните метеорити на Guerlain ги нося навсякъде с мен. Обожавам ги и ми носят страшно много настроение и комфорт.


Въпреки, че кожата ми вече не е толкова мазна имам нужда от пудра. Компактната пудра на Chanel е страхотно козметично попадение и се превръща в един от любимите ми продукти.



Компактната четка за лице на Essence е третата подред, която купих. Всичките са си здрави, но бях изгубила другите две и се наложи да си купя нова. За мен тази четка е незаменима за чантата. С нея нанасям компактните метеорити.

Lip Perfector-a на Clarins е един от задължителните ми продукти, ползвам го навсякъде и по всяко време. Дори се е случвало да го нанасям през нощта като балсам, когато не сме вкъщи.


Глосът ми на Guerlain е също много любим мой продукт и винаги го нося със себе си.


Новото ми червило на YSL нося откакто го имам и затова е винаги в чантата ми.


Публикации за някои от продуктите, които показах можете да прочетете тук:

Компактните метеорити на Guerlain

Clarins Instant Light Natural Lip Perfector

Guerlain Maxi Shine - Bubble Gum

Коментари

  1. Страхотни продукти - възхищавам се на жени, който не забравят за външния си вид дори и след безкрайните грижи :)
    И на мен от скоро ми се наложи да заменя дамската чанта с бебешка и е чак комично как из шишетата и памперсите се мотаят и червила :))

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации