Готови за лятото

 

Лятото започва и колкото и да не го обичам е нужно да се запася с малките помощници, които ще са ми нужди за жаркото слънце.
Знаете, че държа на слънцезащитата и тази година реших да се доверя на същите продукти, които използвах и миналата, а именно слънцезащитния спрей на Eucerin и матиращия крем на La Roche Posay.

Слънцезащитния спрей на Eucerin се превърна в мой фаворит миналото лято и реших да го ползвам и тази година. Лесен и удобен е за нанасяне, което в момента е важно за мен, тъй като времето ми е кът. Повече за продукта можете да прочетете в тази публикация от миналото лято.

Кремът на La Roche Posay е спасител в големите жеги. Големия фактор ме пази и защитава от вредните лъчи и в същото време лицето ми не се омазнява допълнително.


Разбира се няма как да минем и без грим. Тази година ще заложа основно на ББ кремовете, а именно Dior Nude BB Cream. Фактора му е малък, но продукта е много лек и почти не се усеща върху лицето. Издържа цял ден без да изчезне и да се размаже. Повече за него можете да видите в тази публикация.

Biotherm Aquasource Gel ще е дневния ми крем за предстоящото лято. Засега впечатленията ми са смесени, но клонят към положителни. Попива веднага, което е плюс в големите жеги.

YSL Rouge Volupte Shine 13 е новото ми любимо червило за лятото. Страхотен коралово - розов цвят, който непременно трябва да погледнете. Повече за него можете да видите в тази публикация.

Разбира се няма как да минем и без термална вода. Тя е задължителен продукт както през лятото, така и през зимата. Това лято ще ползвам термалната вода на Avene.

Коментари

Популярни публикации