Нови придобивки - Май

Този месец отново попрекалих с покупките и е време да ви ги покажа, тъй като си обещах да са последните за месеца.


Комплекта на Weleda е за дъщеря ми, но в него има и крем за ръце. Страхотно е, че от Weleda са помислили както за бебе, така и за мама! Крема има страхотен аромат и овлажнява ръцете перфектно.


Aquasource на Biotherm е днешната ми придобивка. В магазини Douglas и Beautyzone до утре 24.05 има 20% намаление на марката. Тъкмо навреме дойде това намаление, тъй като крема ми за лице свърши снощи.


Глосът на Clarins искам отдавна и най-накрая се сдобих с него. Цветът, за който мечтаех е именно този - 08. Има страхотен вкус и аромат, както всички продукти за устни на марката.

В Douglas беше останало само едно мини BB кремче на Estee Lauder в светъл цвят и просто нямаше как да го взема. В интерес на истината още в момента, в който го пробвах се замислих дали да не го купя в пълен размер.

Не са никак малко покупките ми от последния месец, но пък всички са много желани и ми носят голямо удоволствие.
А вие обичате ли да пазарувате?

Коментари

Популярни публикации